Jag betalar ju för skriken, men jag skiter i dig.

Publicerat: 2010/02/18 i Blogg, Vardag

Nu har jag suttit ett tag och i alla fall försökt lista ut hur jag kan fixa en ny font. Det fungerar ju givetvis inte, så denna lilla knappt-läsbara-skit-texten får helt enkelt fungera till dess att jag listat ut dessa bloggthingythings. Tankeverksamheten ligger på plus minus noll just nu, alltså är det väl i princip helt tomt där inne.

Med Maskinen, Love and Duct Tape och lite Lasse Lindh i öronen känns livet ändå helt okej. Skriver mer senare, såvida jag inte har däckat. Är rätt trött men har ändå bestämt mig för att kanske se halva OS-matchen i ishockey mellan Sverige och Tyskland 01.30. Men bara kanske…

Kommentera

