Electric Six

Publicerat: 2010/02/17 i Musik, Youtube

Jag känner att det har blivit en jäkla massa Youtube-klipp idag, kanske lite uttröttande. MEN här kommer en låt som alla borde lyssna på! Jag fullständigt älskar Electric Six och detta är helt klart bästa låten! ÅÅÅH! Av någon jävla konstig anledning börjar jag dreggla över honom. Han är typ snygg, het, läcker… Ja, jag vet inte men det är någonting som får mig att vilja dansa tango! 😛 Enjoy the sound (kolla i 480p, bättre kvalitet, skön video)!

Kommentera

