Så jävla tråkigt…

Publicerat: 2010/02/16 i Vardag

Saknar min karaktär på WOW idag…

Sitter här hemma just nu och har så förbannat tråkigt! Brukar vanligtvis chilla med lite World of Warcraft när jag är så uttråkad, men det går ju absolut inte idag. Jag hatar att inte ha pengar, WOW är i alla fall jäkligt bra sysselsättning i dessa litet mer trista stunder. På TV sänder de bara skit, inte ens OS är intressant. Vem fan vill se jappsar iförda tighta sparkdräkter åka varv efter varv efter varv med skridskor på en ishockeyrink? Inte jag i alla fall.

Idag suger livet rätt jävla hårt. Har absolut inga cash och det finns absolut ingenting bra på TV. Det enda jag har är ett busskort och vad fan gör man med det då? Ingenting.

SUCK! Gnällarn idag ja!

Kommentera

