Usch säger jag bara! :(

Publicerat: 2010/02/15 i Vardag

Har sprungit i lägenheten ikväll och letat efter vår febertermometer som jag tror mamma skickade med oss när vi flyttade. Ja, jag har förmodligen feber. Smärtan i kroppen är total och jag är konstant bajsnödig och illamående. Har knappt orkat röra mig under hela dagen. Har istället legat i soffan och glott på OS och Wallander – Skytten. OS är alltid intressant och Skytten var en bra film. Faktiskt. Har även försökt trycka i mig några Noblesse Mint, Henriks alla hjärtans dag present till mig som jag fick välja i affären, haha. Så himla gullig!

Igår var det hur som helst lite fest här i lägenheten då vi hade finbesök av Marre och Mumin. Helgen har varit otroligt trevlig och mysig. Festen var det inget vidare drag på, men lika bra var det för jag mådde inte super igår heller. Att bli full var inte att tänka på, skönt att slippa bakfyllan! 😀 Jag har i och för sig alltid varit mer för att umgås och samtala än supa mig full.

Nu vet ni i alla fall varför jag inte har uppdaterat någonting idag. Har helt enkelt inte haft ork. Nej, jag har inte ens haft ork till att sitta vid datorn förrän nu då jag tvingade mig själv att göra någonting… Laters!

Kommentera

