Bloggtorka.

Publicerat: 2010/02/15 i Vardag

Jag har riktig bloggtorka. Kan inte komma på någonting roligt att dela med er just nu. Är hemma i magsjuka och feber, att jobba idag var inte ens att tänka på. Jag som var så jävla peppad igår! Sedan käkade jag den där jävla tonfiskpizzan vid fyra och var helt nere vid fem. Sedan dess har jag inte velat röra mig, för det är då det känns som mest.

Just nu sitter jag i soffan och chillar framför TV:n, vilket jag väl kommer göra mest hela dagen idag. Skall gå ut på en liten promenad senare också, få lite frisk luft.

Kommentera

