Sveriges coolaste tjej ta mig fan!

Publicerat: 2010/02/13 i Åsiktshörnan, Vad tycker du?

Är det bara jag som fullständigt älskar Isabella ”Blondinbella” Löwengrips twittrande? Snacka om att man får en helt annan bild av henne där. Ingenting negativt. Nej, där kommer naughty-Bella fram. Den där tjejen som vågar skämta om Kissie, hon som vågar erkänna att hon är avundsjuk på grannen för att de har sex och inte hon, tjejen som vågar erkänna att hon köper Ben&Jerrys istället för chips därför att det passar bättre i bloggen, tjejen som vågar erkänna att hon är lite smått berusad en vardagskväll på Gondolen.

Jag älskar henne. Hon är så jävla cool, och framförallt: smart! Någonting annat kan ingen komma att påstå, tjejen är inte ens 20 ännu och är redan VD för fem bolag! Det finns ingen så fin förebild som Bella i dagens Sverige. Till och med jag har fallti för tjejen jag trodde var bimbon med stort B från Stockholm. Försökte verkligen ogilla henne för några år sedan, till slut gick det inte längre.

Åh, tänk att få vara Bella för en dag. Att få tänka som Bella. Att få inspiration till allt som Bella. Att orka så mycket som Bella! Japp, jag är avundsjuk. Det är verkligen en tjej jag ser upp till.

Vad tycker ni om Isabella? Ris eller ros? Hiss eller diss? 🙂

Kommentera

