Nystädat och fint!

Publicerat: 2010/02/12 i Vardag

Nu har jag och Henrik gjort oss själva en gemensam tjänst: städat vårt rum. Det blev helt okej fint och nu kan man ju faktiskt se golvet igen! Himla bra! Det känns som om vi snart även borde ta tag i lite tvätt och byta sängkläder. Det enda problemet är att vi inte har några andra sängkläder att byta till. Antingen får vi köpa nya (för vilka pengar då?) eller så får vi försöka få tag på några hemifrån.

Efter städningen hann jag även plocka ur och i diskmaskinen, städa köket och samla ihop alla pantburkar här i lägenheten. Tror faktiskt att mina föräldrar skulle storkna om de såg allt jag gjorde här hemma i lägenheten. Faktiskt. Jag både lagar mat, städar, tvättar och plockar med disk. Det ni! 😉

Ett tråkigt inlägg, I know. Så kan det vara. Nu skall jag vänta ut tiden. Visst är det jäkligt tråkigt att vänta på någonting man ser fram emot? Suck!

kommentarer
  1. MammaMu skriver:

    Hej Ellis!

    Va duktiga ni är. Det ligger rena lakan i garderoben. De svartvita, titta får du se. Jag la in dom där när ni flyttade in.
    Många kramar till dig och Henke på Alla Hjärtans Dag.

    Från mammma

Lämna en kommentar