Förbannad!

Publicerat: 2010/02/12 i Idioti

Just nu är jag jävla förbannad på 3. Riktigt jävla förbannad! Har fått en faktura på 391 spänn! Jag har 3000 gratis sms + 100 kronor att ringa för varje månad, 199 kronor. Jag har för fan inte ringt för mer än 100 spänn eftersom jag sms:ar ALLA! Jag ringer aldrig upp någon! Henrik brukar kunna ringa från min telefon ibland, men fan heller att han har ringt för mer än 200 spänn, han har för fan inte ringt för mer än 50 spänn! Jag lovar er att det var den gång då min mobiljävel vägrade att logga ut mig från Facebook! Jag satt en hel jävla dag och verkligen försökte logga ut, men det gick inte! Så då stängde jag av mobiljäveln men var fortfarande inloggad?! Till slut gav den med sig och jag loggades ut. Jag är helt jävla säker på att de har tagit betalt för denna tid trots att jag fått otaliga sms om att ”nu kostar internet max 8 kronor per dag när du väljer att använda internet!”. Klart som fan man loggar in på Facebook bara för att testa när det ändå bara kostar 8 kronor max den dag då jag använder det. Så jävla falskt!

Är så jävla arg nu och hur fan jag skall ha råd med mobilräkningen, ja, det är en evig gåta. Har för fan knappt råd med mat! Jävla piss fan helvete jävla apskit! JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG, FRUSTRERAD OCH AAAAAAAARG!!! Fuck 3 just nu alltså!

Yeah, you heard me FUCK 3 IN THE BACK! Deras hemsida suger för övrigt, kan inte kolla saldo, och viktigast av allt: jag kan inte kontrollera innan jag betalar den jävla räkningen vad dessa 391 kronorna är utlagda på. Det är alltid någon jävla driftstörning i vägen! Varför har de en funktion med personlig sida om den ändå inte fungerar? SKÄRPNING FÖR FAN!

Kommentera

