Jag älskar Vans!

Publicerat: 2010/02/11 i Mode

Jag bara ÄLSKAR Vans! De är så jäkla snygga, coola, flummiga, schysta och alldeles, alldeles perfekta. Precis som jag om man tar bort ”snygg” och ”perfekt”. Då har man Vans! Jag är Vans i människoform!

Nej, men helt seriöst så drömmer jag i princip om dessa skor om nätterna. Jag drömmer till och med om dessa skor dagtid, när jag inte sover, när jag sitter på toaletten, när jag duschar; you name it! Jag vill ha ett par, kort och gott.

Problemet: de kostar runt 600 spänn, vilket jag inte har råd att lägga på skor *luffare*. Sååå… om någon, någon gång, skulle hitta ett par skor av detta underbara märke på rean, tell me. Jag skall äga ett par Vans. Någon gång. I mitt liv. Så var det med det!

Final touch: dreggel.

Kommentera

