Älskling, vi skall alla en gång dö.

Publicerat: 2010/02/11 i Kärlek, Musik

Meningen med livet kan väl i alla fall knappast vara att nästintill gråta av nostalgi och längtan efter kent. Har under någon timme nu plågat mig själv med att se liveakter av dem på Youtube. Trots att de flesta klipp är av den värsta kvalitet njuter jag i fulla drag. Samtidigt som jag gråter inombords. Av längtan och saknad. Det är helt sjukt. Jag sa nyss till Henrik: ”jag tror ingen förstår vad och hur mycket kent betyder för mig. Möjligtvis du. Om ens du.” Ingen förstår, ingen kommer någonsin förstå, kanske inte ens min egen pojkvän som också känner kärlek för kent. Meningen är så djup att den inte går att förklara med ord. Att den inte går att förklara alls.

Nu tänker jag släcka lampan för inatt och sova. Godnatt på er!

kommentarer
  1. Daniel skriver:

    Elvis; Jag förstår precis hur det känner. Jag har nämligen exakt samma kärlek till Peter Jackson’s Sagan om ringen-trilogi 🙂 haha. Dom filmerna är min största(och första) kärlek, filmerna har följt med mig i snart tio år och fortfarande känner jag samma kärlek, och inte bara till själva spelfilmen utan även all den magi som pågick innan-under-efter inspelningen. Jag kan inte förklara känslan här, men jag förstår din kärlek till KENT just för jag känner samma till Sagan om ringen 🙂 cy4 by3 & |m40

    • popgownia skriver:

      Haha, jag förstår dig. Jag vet hur mycket du har ”tjatat” om Sagan om Ringen. Ungefär lika mycket som jag har tjatat om kent, typ. Så himla gulligt! Tur att vi förstår varandra, du och jag. 😉

      Hoppas på att få träffa dig och partaja lite snart. Det var länge sedan nu. Saknar både dig och Dildo-Jocke. ❤

Kommentera

