Kid Cudi – Make her say

Publicerat: 2010/02/09 i Musik

För ett par månader sedan upptäckte jag denna låt på min iPod. En glad överraskning. Jag är egentligen inte så mycket för R’nB , men denna låt är så jäkla underbart bra! Älskar Kid Cudis rap och Gagas lines i bakgrunden. Det är en sexig combination så att säga.

Måste faktiskt erkänna att jag börjar lyssna mer och mer på liknande musik. Jag har lyssnat på kent sedan år 2002 (8 år!) och behöver lite förändring. Älskar kent, av hela mitt hjärta, men jag har mina perioder då de liksom försvinner lite i bakgrunden. Det fina är att kent fortsätter återkomma i diverse situationer i mitt liv. De har trots allt tagit upp en stor del av min uppväxt sedan den dag då jag hörde dem, 12 år gammal med en sketen CD-spelare och ett par pissiga lurar inlåst på rummet i timmar.

kent kommer alltid vara männen i mitt liv, men lite förändring har ingen dött av. Nu lyssnar jag på en gammal goding dock; allas våran Winnerbäck. Jag bara älskar duetten tillsammans med Melissa Horn – Som jag hade dig förut. En sorglig men vacker låt.

Nu skall jag lyssna vidare och vara social med min kära vän Michaela på MSN. Puss och godnatt på er alla glada!

Kommentera

