Första och sista gången.

Publicerat: 2010/02/06 i Idioti

Sitter just nu och konverserar med syrran på MSN. Hon skickade mig denna länk. Jag har själv inte sett videon, och tänker heller inte se den, men varnar ändå för jävligt känsligt material. Det är ett gäng killar som slänger en hund från en bro. Killen som slängde ut hunden är nu jagad och det finns ett pris på hans huvud. Hans Facebookprofil sprids just nu över världen och denna video går som en löpeld över internet.

Människor som dessa, både kameramannen och det där jävla äcklet som slänger hunden från bron, hoppas jag dör en långsam, painful death. Det finns absolut ingenting jag hatar så mycket som människor som har mage att göra illa ett oskyldigt djur! Ingenting! Och vad fan får man ut av att göra någonting sådant? Man skall ha en grov psykisk störning för att kunna se detta som någonting underhållande och givande.

Jag har aldrig sett någonting liknande och trodde aldrig att jag skulle få det heller. Min syster sitter just nu hemma och grinar samtidigt som mamma måste trösta henne. Just därför tänker jag inte kolla. Tänker inte ens utsätta mig själv för den smärtan. Den enda anledningen till varför jag egentligen länkar klippet är för att folk skall veta vad fan som händer där ute, att denna kille är på fri fot. Han är där ute. Egentligen borde alla här bli vän med honom på Facebook och trycka ned honom i skorna.

Jag tror, och hoppas, att denne kille får sona sitt brott inom en väldigt snar framtid. Jag hoppas, hoppas, hoppas att någon hittar honom, paralyserar honom och sakta men säkert skär av alla hans kroppsdelar, smärtsamt. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ÄR JAG JUST NU!

Detta är första, och förmodligen sista, gången som jag önskar någon död och helvete.

kommentarer
    • popgownia skriver:

      Mm, jag har fortfarande inte kollat. Vill inte. 😦 Men blev så jäkla glad när jag såg din kommentar! Hunden klaaarade sig! 😀 Syrran kommer bli så jäkla glad. Skall skicka iväg ett sms med en gång. 🙂

Kommentera

