Jag känner mig ensam ändå.

Publicerat: 2010/02/05 i Vardag

Guuuud vad du saknade mig… eller… vänta lite… var det datorn? Egentligen är det helt sjukt vilken kontakt jag inte får med min pojkvän just nu. Försöker jag säga någonting till honom så låter det såhär: ”jag kan faktiskt inte prata med ALLA samtidigt, vad vill du?”.

Ibland önskar jag att Skype aldrig skapats. Jag hatar Skype just nu. Hatar, hatar, hatar. Det handlar inte om att jag har något typ av bekräftelsebehov, det handlar om att jag vill kunna prata med min pojkvän som påstod sig komma hem idag på grund av saknaden efter mig, för att han ville ta hand om mig när jag ligger hemma i feber.

Ett ord: bullshit.

Nu säger jag godnatt med en jävligt sur min. Laters.

kommentarer
  1. Andreas. skriver:

    Usch. Sånt tycker jag inte om. Fy.

  2. Andreas. skriver:

    Du får säga till på skarpen ibland. Tycker jag.

Kommentera

