En vild festnatt på Östersjön.

Publicerat: 2010/02/05 i Vardag

Just nu är jag rätt säker på vad jag vill ha mest i 20-årspresent: en kryssning den 3:e mars med mina vänner. En hytt kostar 180 kronor (Silja Line), är man då fyra personer som delar blir det 45 kronor var. Det är ju inga pengar. Alls. Just nu har jag dock en känsla av att jag antingen blir ensam i hytten, eller så blir det jag och Henrik. Fortfarande handlar det ju inte om några större pengar.

Känner att en festkväll tillsammans med mina vänner verkligen skulle behövas just nu. En kryssning vore inte helt fel heller, lite avslappning från vardagens alla måsten. Att bara glida och dricka gott behövs ibland det med. En kryssning vore verkligen helt perfekt!

Så just nu önskar jag mig en hytt den 3:e mars och lite pengar till tåg/dricka. Det vore himlans trevligt!

Zandrah; vill du följa med mig on this journey? Så kan vi åka hem till mig i Linköping och chilla i någon vecka. ❤ Miss you!

Kommentera

