Charmigt värre.

Publicerat: 2010/02/05 i Vardag

Mina läppar ser alltid ut som korvar när jag vaknar, de är svullna liksom. Det blir inte direkt bättre när jag är förkyld och har haft feber, equals uttorkning. Då är de verkligen übersvullna när jag vaknar därför att jag, när jag sover, ligger och biter på läpparna. Detta resulterar i fula, blodiga sår. Försökte ta en bild på denna miserabla look, men såren syns inte alls lika mycket som in real life. De är typ köttiga.

Lite ironiskt att jag här om dagen fick kommentarer från två personer som tyckte att jag hade skitsnygga läppar. Måste erkänna att jag håller med, inte när de är svullna dock. Korv-Frida is my middle name during a cold.

Kommentera

