Vilka är ni?

Publicerat: 2010/02/04 i Blogg

Just nu sitter jag här med en liten fundering: vilka är ni 83 som besökt min blogg idag? Igår hade jag 51 besökare, idag har jag 83 stycken. Så många har jag aldrig haft förut och det hade jag väl aldrig trott att jag skulle få heller. Det känns kul. Min blogg är inte speciell, den är ju strunt personifierad. En liten utväg när man har tråkigt, kanske. Himla kul att ni har hittat hit i alla fall, hur många av er som stannar vet jag förstås inte.

Dags att börja leverera och komma upp med nya idéer kanske. Är det någon som har något tips? Min fantasi och kreativitet ligger på plus minus noll just nu. Svart som i natta, så att säga.

Någon dag framöver, förmodligen i helgen, tänkte jag i alla fall ge mig ut i Linköping/Ryd och fotografera lite. Måste ju visa hur otroligt vackert (läs: snöigt) det är här i min stad. Egentligen kom jag till insikt först igår att vi faktiskt numera bor i Linköpings kommun. Det var rätt läskigt, men kul förstås.

Hepp, nu tänker jag slappa i soffan till dess att det serveras tacos. Passar en sjukling fint det. Passar mig även väldigt bra att slippa laga käk ikväll. High five!

kommentarer
  1. Emma skriver:

    SV: Jo det är den, vill du hyra 😉 hehe.

Kommentera

