Slack a lot!

Publicerat: 2010/02/04 i Blogg, Vardag
Etiketter:

Ja, som ni kan se på min nya header finns där faktiskt ingen som helst kreativitet eller fantasi att hämta just nu. Har i alla fall tagit tag i headerproblemet vilket känns skönt. Förmodligen kommer ni få se en hel del byten innan halvlek, men that’s me in a nutshell.

Nu har vi i alla fall käkat här i hushållet. Naiv var jag som trodde att jag skulle slippa fixa käk ikväll. Var tvungen att öppna en hel konservburk, hålla lite småkoll på tacofärsen och öppna ostpåsen. Jag tycker verkligen skitsynd om mig själv, I’m not meant to be a women. Ibland funderar jag faktiskt på om jag föddes till fel kön, eller så tror jag helt enkelt inte på begreppet ”kvinnor skall stå vid spisen”. Jag är en sådan slacker, ni anar inte alltså! Slack a lot är mitt motto.

För övrigt steg min statistik just över 100 unika besökare. Är fortfarande nyfiken på vilka ni är, så lämna gärna en kommentar. Speciellt om ni har en blogg, letar efter nya att läsa nu. Är taskigt urtrött på storbloggerskorna nu. Kommentera, men ingen reklam tack! 🙂

Kommentera

