Photoshop är medicin.

Publicerat: 2010/02/04 i Foto

Nu börjar klockan kanske bli lite väl mycket, den var egentligen litet för sen för redan en timme sedan. Jag hatar att inte kunna sova, att inte fånga in någon typ av rutin. Det är ett mål för år 2010: rutin. Smakar på ordet och tänker; nej, kanske inte. Sprider negativ energi all over the place today. Hur som haver, oftast när jag inte kan sova sätter jag mig ned med en bild i Photoshop. Det brukar vara rätt skönt att koncentrera sig på någonting innan man får besök av John Blund, man blir ju trött av att koncentrera sig och tänka. Så ikväll satte jag mig ned och lekte lite med en bild på lilsis. Vet inte vad jag tycker om resultatet, ingenting komplicerat men rätt nice ändå. Kanske.Får inspiration till fotograferandet i alla fall, vilket är bra!

Nu är det dags för mig att sova! Guten nacht!

Ps. Bilden är redigerad på Henriks dator, han har en väldigt, väldigt ljus skärm, därför är bilden kanske mörkare än vad jag tror. Ds.

kommentarer
  1. Andreas. skriver:

    Men gud. Vem är detta? Fin tjej, fin bild.

Kommentera

