Kluven av en blixt (HAHA FÖRLÅT!)

Publicerat: 2010/02/04 i Vardag

Ett förtydligande: jag skrattar egentligen inte åt elallergiker, alltså, inte åt deras allergi. Jag är väldigt kluven. Det verkar ju hur jobbigt som helst. Men enligt mig har Kanal 5 litegrann lyckats framställa dem som skrattoffer. Känner mig så jäkla elak, men jag kan faktiskt inte låta bli att garva. Är egentligen ingen känslokall människa som tycker att skadeglädjen är den bästa glädjen, men just det här inslaget lockar fram någonting hos mig…

Ja, jag själv är ju faktiskt i en liknande situation: fattar ni hur jobbigt det är att bli kallad El-Frida eller? Ja, just det! Mig får man allt skratta åt…

Jag är inte seriös på en fläck idag… Skall ta bussen in till stan nu, må jag sona mina synder.

Kommentera

