Jag måste betyda jättemycket…

Publicerat: 2010/02/04 i Kärlek

Var nyss och mötte upp Henrik vid resecentrum.

Henrik: Alltså, när jag kommer hem då har jag fyra låtar som jag skall lyssna på och så skall jag spela, sitta vid min dator… (och så vidare och vidare och vidare)

Jag: Alltså, ingår jag någonstans i din kvällsplan eller…?

Henrik: Ja, kanske när vi går och lägger oss.

Ja, det kändes ju bra! Toppen att jag åtminstone fick plats någonstans! Jag är den nya Lysistrate som försöker få med mig kvinnor att sexstrejka för att få slut på allt detta datorspelande. Hur skall jag nå ut? Facebook? Who’s with me, come ooon!

Kommentera

