Onsdag equals lill-lördag.

Publicerat: 2010/02/03 i Vardag

Då hamnade vi plötsligt i mitten av veckan, det är onsdag och det är skönt. One step closer to the weekend. Vid klockan 17.00 idag skall jag möta upp mina arbetskollegor och vänner i centrum för ett restaurangbesök och efter det bio, vi kan kalla det för afterwork. Skall bli himla trevligt och jag ser verkligen fram emot det. Det är så mysigt att GodEl, våra chefer, anordnar sådant för oss anställda. Vi blir liksom mer tighta när vi ses även utanför jobbet.

Det gillas!

Nu skall jag ta mig någonting att käka och dricka upp min 50cl Pepsi.

Kommentera

