Bio i snökaoset.

Publicerat: 2010/02/03 i Vardag

Det är fan inte kul att sätta en fot utanför dörren just nu kan jag be att få berätta. Det är ett helvete att gå. Förlåt… jag menar halka, flyga, pulsa, snava, typ ramla, fram i snön. Vet ni vad det värsta med allt är? Jo, det snöar fortfarande och har gjort i princip konstant nu i tre dagar. I morse när jag vaknade och tog mig en titt ut genom fönstret ville jag egentligen bara slänga mig på golvet, sparka med fötterna och gorma: ”varför gud, varför?!”. Men då kom jag på att det inte finns någon gud, så det kändes rätt meningslöst och jag lät bli.

Piss fan helvete, säger jag bara!

Kvällen med teamet var trevlig i alla fall. Vi går väldigt bra ihop vilket känns som en enorm fördel eftersom vi dras med varandra dagarna i ända. Filmen vi gick för att se var Did you hear about the Morgans? En helt okej film faktiskt, får väl typ tre av fem eller så. Har aldrig gillat Sarah Jessica Parker, tycker inte hon är en bra skådespelerska helt enkelt. Sedan är hon ju inte snygg på en fläck heller. Det sistnämnda kom jag på mig själv att tänka på idag. Hon är verkligen inte snygg. Hugh Grant däremot, the man who’s never gonna die, honom gillar jag skarpt, fastän han i princip alltid spelar samma rollkaraktärer i film efter film efter film.

Så det blev ingen Snabba Cash, heller ingen Sherlock Holmes. Nåja, det var himla trevligt i alla fall och jag är inte det minsta besviken!

Hittade förresten en bild på syrran som jag gillar från våran lilla photosession, haha. Enjoy! Nu skall jag göra annat, kanske spela lite WOW nörd som jag är. Inväntar även ett högprioriterat samtal. Vem det är som skall ringa kan ni väl säkerligen aldrig gissa… Han börjar på H och slutar på enrik. Mer än så säger jag inte. Laters!

kommentarer
  1. Zarah-Lou skriver:

    Nej, SJP är verkligen inte snygg någonstans! Hon har ett otroligt.. märkligt.. utseende som jag inte alls gillar. Stör mig mer på det..

    • popgownia skriver:

      Ja, precis! Blir störd när jag ser henne, haha. Och jag tycker inte att hon är någon bra skådespelerska heller. I don’t get it. :p Okej om hon hade varit ”ful” och varit en skiiitbra skådespelerska, men det är hon ju inte! Hon är bara… märklig, som du säger. :p

Kommentera

