20 – what to wish for?

Publicerat: 2010/02/02 i Vardag

Nu såg jag att några av mina vänner skall ut på kryssning den 3:e mars. Lite läskigt eftersom jag funderat på att kanske ta en kryssning någon gång framöver, inom en snar framtid. Det är ju så jäkla kul! Så nu har jag börjat fundera lite, detta är främst till mamma och pappa (haha), och jag önskar mig nog en kryssning den 3:e mars tillsammans med mina vänner i 20-årspresent. Det är ju inte allt för ofta man fyller 20, liksom.

Nu har jag önskat mig en del, här är min lista:

  • Kläder från Ellos
  • Ett sparkonto till min stationära dator
  • Skullcandy Hesh – Paul Frank
  • Kryssning

Just nu känns kryssningen mest lockande och det är väl inte så konstigt kanske. Det skall bli jäkligt spännande att se vad jag får! Älskar presenter, men det gör väl egentligen alla? Jag älskar även att ge bort saker, och det älskar väl inte alla? We’re even. Ibland får jag i och för sig sota mina handlingar, som de gånger jag köpt dyra randomgrejer (t.ex. Skullcandy headset och Skullcandy hörlurar) till Henrik, när jag ser ned i plånboken som plötsligt är några gånger lättare. Det är ju så kul att se andra glada, kan inte låta bli helt enkelt.

Mm, inatt skall jag drömma om en kryssning.

Notis: fyller år den 9:e mars.

Kommentera

